



Návěs stavební korba použitý Kögel P1M-P1R S24SB
- 2002
- 34 tuny
- 09/01/2002
- 88500 MIRECOURT
- Kögel
Hlavní informace
|
|
---|---|
Ref. zákazníka: | SREM KOGEL S24SB |
Ref. stránky: | 3191201 |
Karoserie | Korba |
Pod karoserií | Stavební korba |
Značka | Kögel |
Model | P1M-P1R S24SB |
Stav | Použitý |
Datum 1. registrace | 09/01/2002 |
Země | FRANCIE |
Výrobce | Kögel |
Další informace Kögel P1M-P1R S24SB |
|
---|---|
| |
Datum poslední technické kontroly | 09/01/2018 |
Konec platnosti schválení | 09/01/2019 |
Typ dveří | Hydraulické dveře |
Rozměry |
|
---|---|
Rozvor | 4.9 metry |
Šířka | 2.5 metry |
Délka | 9.05 metry |
Plocha | 22.625 m² |
Vybavení Návěs Kögel |
|
---|---|
|
Vlastnosti Kögel P1M-P1R S24SB |
|
---|---|
Nápravy | 3 nápravy |
Nosnost |
|
---|---|
Užitečné zatížení | 27.88 tuny |
Vlastní hmotnost | 6.12 tuny |
Celková hmotnost vozidla | 34 tuny |
Pneumatiky |
|
---|---|
Opotřebení předních pneumatik | 60 % |
Opotřebení zadních pneumatik | 90 % |
Stav a rozměry pneumatik | MOYEN 385/65R 22,5 essieux SAF |
Poznámky |
---|
SREM Benne TP - 3 essieux
Chassis KOEGEL caisse Dorgler Type S24 SB MEC 09/01/2002 PTAC 3400 kg L 9.05 M chassis acier Essieux avant relevable porte arrière hydraulique empattement 4.9 M porte a faux arrière 2.84 M porte a faux avant 1.31 M Véhicule en bonne état général quelque bosse mais pas trouée |
Zobrazit vše
|
Poznámky |
---|
SREM Benne TP - 3 essieux
Chassis KOEGEL caisse Dorgler Type S24 SB MEC 09/01/2002 PTAC 3400 kg L 9.05 M chassis acier Essieux avant relevable porte arrière hydraulique empattement 4.9 M porte a faux arrière 2.84 M porte a faux avant 1.31 M Véhicule en bonne état général quelque bosse mais pas trouée |
Hlavní informace
|
|
---|---|
Ref. zákazníka: | SREM KOGEL S24SB |
Ref. stránky: | 3191201 |
Karoserie | Korba |
Pod karoserií | Stavební korba |
Značka | Kögel |
Model | P1M-P1R S24SB |
Stav | Použitý |
Datum 1. registrace | 09/01/2002 |
Země | FRANCIE |
Výrobce | Kögel |
Další informace Kögel P1M-P1R S24SB |
|
---|---|
| |
Datum poslední technické kontroly | 09/01/2018 |
Konec platnosti schválení | 09/01/2019 |
Typ dveří | Hydraulické dveře |
Rozměry |
|
---|---|
Rozvor | 4.9 metry |
Šířka | 2.5 metry |
Délka | 9.05 metry |
Plocha | 22.625 m² |
Vybavení Návěs Kögel |
|
---|---|
|
Vlastnosti Kögel P1M-P1R S24SB |
|
---|---|
Nápravy | 3 nápravy |
Nosnost |
|
---|---|
Užitečné zatížení | 27.88 tuny |
Vlastní hmotnost | 6.12 tuny |
Celková hmotnost vozidla | 34 tuny |
Pneumatiky |
|
---|---|
Opotřebení předních pneumatik | 60 % |
Opotřebení zadních pneumatik | 90 % |
Stav a rozměry pneumatik | MOYEN 385/65R 22,5 essieux SAF |
Poznámky |
---|
SREM Benne TP - 3 essieux
Chassis KOEGEL caisse Dorgler Type S24 SB MEC 09/01/2002 PTAC 3400 kg L 9.05 M chassis acier Essieux avant relevable porte arrière hydraulique empattement 4.9 M porte a faux arrière 2.84 M porte a faux avant 1.31 M Véhicule en bonne état général quelque bosse mais pas trouée |
Zobrazit vše
|
Poznámky |
---|
SREM Benne TP - 3 essieux
Chassis KOEGEL caisse Dorgler Type S24 SB MEC 09/01/2002 PTAC 3400 kg L 9.05 M chassis acier Essieux avant relevable porte arrière hydraulique empattement 4.9 M porte a faux arrière 2.84 M porte a faux avant 1.31 M Véhicule en bonne état général quelque bosse mais pas trouée |

Návěs korba pohyblivé dno Legras Fond Mouvant

Návěs korba Kaiser

Návěs stavební korba Stas

Návěs korba Benalu BENNE TP ALU 2 ESSIEUX SMB ROUES JUMELEES 23m3 SUSPENSIONS MECANIQUES FREINS TAMBOURS PORTE UNIVERSELLE BACHE CRAMARO
